Restaurantul Casa Domnească, care asigura servicii de catering carantinaţilor, închis de Protecţia Consumatorului. Ce măsuri s-au luat la Paradis şi Zytto

HomeActualitate

Restaurantul Casa Domnească, care asigura servicii de catering carantinaţilor, închis de Protecţia Consumatorului. Ce măsuri s-au luat la Paradis şi Zytto

Trei unităţi din Slatina, care asigurau servicii de cazare şi catering pentru persoanele aflate în carantină, au fost verificate de Protecţia Consumatorului. Astfel, în urma neregulilor depistate, s-a dispus măsura închiderii temporare a restauranului Casa Domnească. De asemenea, s-a dispus măsura ca mai multe camere ale Hotelului Paradis să nu mai poată fi închiriate.

La hotelul Zytto, al fostului fotbalist Răzvan Raţ, s-au găsit produse neconforme, care au fost retrase

Ora de iarnă 2022: Sâmbătă spre duminică dăm ceasurile înapoi cu o oră
O nouă îmbolnăvire COVID-19 în Olt. Ambulanţier din Corabia, depistat pozitiv
Cod Galben de vânt: Rafalele vor atinge în Oltenia 70…80 km/h
Distribuie acest articol

Loading

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) continuă seria de acțiuni de control, la nivelul întregii țări, pentru a verifica modul în care comercianții îndeplinesc prevederile Ordonanțelor militare adoptate până în acest moment, menite să prevină răspândirea noului coronavirus Covid-19, precum și felul în care respectă drepturile consumatorilor.

Sub coordonarea Președintelui ANPC, Eduardt Cozminschi și a Directorului General, Paul Anghel, echipele Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Olt au efectuat, pe 29.04.2020, verificări la unitățile din Slatina care asigură servicii de cazare și catering pentru persoanele aflate în carantină.

În urma acțiunilor desfășurate, au fost aplicate amenzi în valoare totală de 65.000 lei societăților SC Divamar Pro Holding – Casa Domnească (împreună cu măsura complementară de oprirea a activității până la șase luni), SC Pitic Sport SRL – Hotel Zytto (însoțită de măsura retragerii de la utilizare a întregii cantități de produse alimentare neconforme) și SC Yac Tur SRL – Hotel Paradis (însoțită de măsura complementară a opririi de la utilizare a camerelor care prezintă nereguli până la remedierea deficiențelor).

Abaterile constatate, în timpul acțiunilor de control au fost: nerespectarea condițiilor de depozitare a alimentelor, folosirea de materii prime cu durata valabilității depășită sau care nu erau însoţite de eticheta de produs de unde să rezulte principlalele elemente de identificare şi caracterizare, schimbarea stării termice a produselor, în spaţiile de pregătire a preparatelor culinare se utilizau ustensile depreciate, iar condiţiile igienice erau necorespunzătoare, respectiv paviment depreciat, pereţi cu urme de grăsime, hote murdare cu urme de grăsime arsă”, se arată în comunicatul de presă al ANPC.

ANPC va continua campania de verificări și în perioada următoare, pentru a se asigura că sănătatea și viața consumatorilor nu este pusă în pericol în zonele de comercializare, precum și că drepturile consumatorilor sunt respectate cu strictețe, acestea reprezentând prioritatea activității instituției.

Print Friendly, PDF & Email

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0