Jandarmeria Olt alături de elevi- educație prin prevenire, siguranță prin acțiune

HomeInvățământ

Jandarmeria Olt alături de elevi- educație prin prevenire, siguranță prin acțiune

  Inspectoratul de Jandarmi Județean Olt este prezent, și în acest an școlar, în unitățile de învățământ din județ, prin programe preventive-e

VIDEO. Cum se face un test de salivă pentru elevi. Clip demonstrativ realizat de ministrul Sănătăţii
Ministerul Educaţiei a solicitat Ministerului Sănătăţii să spună dacă testele de salivă pentru elevi pot fi efectuate acasă de părinţi
Alte două teste pozitive la şcoala din Deveselu. Şi la „Vlaicu Vodă” Slatina este transmis un caz
Distribuie acest articol

Loading

 

Inspectoratul de Jandarmi Județean Olt este prezent, și în acest an școlar, în unitățile de învățământ din județ, prin programe preventive-educative adaptate fiecărui ciclu școlar.

 

Siguranța elevilor și sprijinirea formării unei generații responsabile rămân priorități, iar aceste inițiative au rolul de a promova respectul, responsabilitatea și valorile civice încă din primii ani de școală.

Pentru elevii din clasele I–IV, programul „Patrula prieteniei” aduce în prim-plan ideea de prietenie, respect și siguranță, oferindu-le celor mici primele repere despre reguli și conduită responsabilă.

În gimnaziu, prin programul „Școala ta, în siguranță!”, jandarmii urmăresc prevenirea violenței, a fenomenului de bullying și a consumului de substanțe, consolidând un climat educațional bazat pe respect reciproc și colaborare.

Pentru liceeni, programul „Alege să fii fair-play!” promovează atitudinea corectă în competiții, spiritul de echipă și responsabilitatea, cu accent pe respectul față de colegi, profesori și comunitate.

„Prin aceste programe, Jandarmeria Olt își reafirmă angajamentul față de comunitate, sprijinind școala în formarea unor generații responsabile și contribuind la menținerea unui climat educațional sigur, bazat pe respect și valori”, transmite Jandarmeria Olt.  

Print Friendly, PDF & Email

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0