Mesaj al CJP Olt: Cererea de ieşire la pensie se face telefonic sau prin email

HomeSocial

Mesaj al CJP Olt: Cererea de ieşire la pensie se face telefonic sau prin email

Casa Judeţeană de Pensii Olt anunţă alte măsuri pentru siguranţa medicală a vârstnicilor. Persoanele care solicită ieşirea la pensie, vor cere deschiderea acestui drept telefonic sau prin email. Ulterior, persoanele vor fi contactate pentru a se prezenta cu documentele necesare privind stabilirae dreptului de pensie, care vor fi depuse într-un plic sigilat la sediul Casei de Pensii Olt.

Pentru a fi evitate drumurile la sediul insituţiei, CJP Olt anunţă noi măsuri de siguranţă medicală

CJP Olt: Actele pentru obţinerea ajutorului de înmormântare se trimit prin poştă sau e-mail
Ce trebuie să facă firmele din Olt pentru a beneficia de cei 41,5% din salariu pentru muncitorii care s-au aflat în şomaj tehnic
O nouă serie de bilete de tratament la Olăneşti, Herculane sau Govora, pentru pensionarii olteni
Distribuie acest articol

Loading

Începand cu data de 18.03.2020, pe toata durata decretarii starii de urgenţă pe teritoriul României din motive de siguranţa medicală legate de prevenirea răspândirii si infectării cu COVID-19, Casa Judeţeana de Pensii Olt va realiza operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie telefonic sau prin e-mail, zilnic de luni pâna joi, între orele orele 8.00-16.30, iar pentru ziua de vineri intre orele 8.00-14.00 la numerele de telefon 0249411634 şi 0249414647 sau la adresele de e-mail cjpolt@rdslink.ro sau petitii@cjpolt.ro.

„Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta documentaţia, în original(cartea de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente, condiţiile superioare de muncă si alte acte prevăzute de normele de aplicare a legii) şi in copie( actele de stare civile, carnet de muncă etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul C.J.P.Olt”, se arată într-un comunicat al CJP Olt.

De asemenea, in această perioadă , în situaţia copiilor urmaşi care împlinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fară a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare , să fie prezentată în termen de 30 de zile , de la data expirării stării de urgenţă.

Print Friendly, PDF & Email

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0